2015. december 20., vasárnap

Prológus


-Tanár úr! -tettem bal kezem a magasba.
-Igen?
-Ki mehetek?
-Menj.
Remélem senki sem lóg az óráról. Nincs kedvem senkihez se, főleg meg nem ahhoz a hét baromhoz. Nem akarom, hogy csesztessenek, "princess" néven hívjanak, kitoljanak velem. Ezt mind nem akarom. Megkeserítették az életem már így is. Reménykedtem, de a folyosó végéről már hallottam a zajt. Gyorsan szedtem a lábam, hogy minél hamarabb a mosdóba érjek. Pechemre észrevettek ezért már futottam. Magamra csaptam a WC ajtót, elfordítottam a zárat, és felálltam az ülőkére, hogy ne vegyenek észre. Levegőt próbáltam nem hangosan venni.
-Srácok! A mi hercegnőnk elbújt. -nevetett fel az egyik Bangtan tag. Hallottam, hogy végig nyitogatták az ajtókat. -Szóval ebbe vagy! -csapott rá az ajtóra
-Hagyjátok már! Nem éri meg ezért a fruskáért! -azt hiszem JungKook hangja volt. Egyszerre örültem is, hogy valakinek van esze és bőgni tudtam volna, hogy azt mondta rám, hogy fruska. Nem tudják a szavak jelentését? Pont rám? Aki mindig is egy normális lány volt? Felpofoznám mindet sorba. Könnyeim kicsordultak, megtámasztottam magam az ajtónak és hallgattam ahogy lépteik elhagyják a helyszínt.

Mindenegyes napom így tellik. Rettegek, szorongok, félek tőlük, rengeteg mindent tettek egy hónap alatt. A nevem Park Choa 16éves akit a szülei semmiként kezelnek. Mindig megkell felelnem mindenkinek. Minden szétesik. Elakarok tűnni minden elől.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése