2016. március 27., vasárnap

2. évad: 2.fejezet




Tekintete rajtam maradt. Egy száll boxerbe feküdt. Hasa kockásabb, mint volt.
-Mit akarsz? -állt fel.
-JungKook! -sütöttem le fejem. -Nem szeretnék magyarázattal szolgálni, de azt tudom, hogy te nekem mindennél fontosabb vagy. Lehet nem hiszed el. Sőt! -néztem fekete szemeibe, ami csillogtak. Nem tudom, hogy a sírástól vagy ez mindig ilyen volt.
-Markkal jót dugtál? -motyogta.
-Istenem! Te csak ezt látod ebbe az egészbe? Nem csináltam semmit. Megvolt a három méter távolság. Tényleg ezt feltételezed? -kérdeztem rekedt hangon.
-Hát belőled már bármit kinézek -fordult el.
-Szóval már semmi lehetőség arra, hogy újra kezdjük? -folyt le arcomon egy könnycsepp.
-Annyira rohadt nagy szerencséd van, hogy te vagy az egyetlen olyan lány akit itt nyomban feleségül vennék -tolt teljesen neki a szekrénynek. Ajkainkat egy kicsi választja el. -Nem tudod milyen érzés van bennem, mikor meglátlak. Egyből letepernélek vagy akár megcsókolnállak. Olyan érzéseim vannak még mindig irántad, amit senki sem tud pótolni -suttogta fülembe.
Mosolyra húztam a számat. Ezek hallatán felcsillant bennem a remény. Arcomon végig simítot. -Fáj?
-Hiányzol! -ennyit tudtam kimondani. -Nem fáj.
-De, hogy mi megint együtt legyünk annak nem most jött el az ideje -nevetett. -Szenvedj még egy kicsit. Jóéjt egyetlenem -lekapcsolta a villanyt és lefeküdt. Kikeredett szemmel hagytam el a szobát.

JungKook szemszögéből*

Meglepődött arca kicsit vicces volt. Nem tudok rá haragudni akár mit tesz.
Kiment, hallottam, ahogy TaeHyunggal beszélget.  Nem aludhat vele. Most úgy behívnám magamhoz. Erősen megölelném, homlokára adnék egy puszit.
Annyit változott. Rá sem lehet ismerni.
Remélem pár hónap alatt benőtt a feje lágya.
Az alvás nem sikerült, így kimentem a konyhába. Leültem és inni kezdtem. Gondolataim nem hagytak nyugodni.
A sötét csendet az egyik ajtó nyikorgása törte meg. Ránéztem a személyre. Fehér pólóm volt rajta, amit nem tudom honnan szedett. Kilátszott a kék melltartója. Szemügyre vettem tetőtől-talpig.
-Az az én pólóm -köhintettem.
-Kell? -kezdte felhúzni.
-Nem! -vágtam rá egyből. Nem szeretném megadni magam. Hütőből kivett valami kaját és leült velem szembe. Kicsit furán éreztem magam.
Zavart, hogy néz.
-Legalább had öleljelek meg -ráncolta össze szemöldökét. Felálltam és kinyújtottam karom. Érezni akarom illatát. Őt! Lehajtotta fejét és hátamra rakta tenyerét. Mellkasomnak neki dőlt.
Mi lenne ha Ő nem lenne nekem? Lennék én akárki? Szívverését tisztán hallottam. Látszott rajta, hogy bánja és, hogy egy valamit akar.
Tenyerem akaratom ellenére is, de fenekére vándorolt és éreztem, hogy kicsit remeg. Nem szóltam semmit.
Hátam mögül egy halk visítást hallottam.
Egyből elengedett és én is Őt.
-Újra? -ugrált Jeni.
-Ne örülj! Nem -kezelte le két mondattal Choa. Igazából igaza van. Én sem mondtam volna mást.
-Jó éjt! -vonultam be szobámba.

Choa szemszögéből*

V tegnap este behívott a szobájába, hogy ne ácsorogjak a folyosón. Kedves tőle, ezért is tekintek rá testvérként.
Egész sokat beszélgettünk, elmondtam neki mi történt a konyhába. Örültem, hogy türelmesen végig hallgatott.

Reggel gyorsan szedtem a fátorsámat, de pechemre JiMinbe ütköztem.
-Ne haragudj! -szeppentem meg.
-Choa tudod, hogy kedvellek meg minden, de JungKook a húgommal jár. Ha megbántsa, miattad, valamelyikőtök nem jól végzi -vetette be komolyságát.
-Jó, JiMin. Nem tudom mivan azzal a csajjal, de állítsd le. Nem fogok tőle elvenni senkit. Nem kell nekem essen -mentegetőztem kezemmel.
-Szólok neki, de te tartsd be amit mondtam -unottan elfordultam tőle. JungKook végig nézte a beszélgetést a falnak támaszkodva. Próbáltam úgy tenni, mintha tegnap nem beszéltünk volna.
Gyorsan felhúztam a cipőmet és mentem is a dormomba.

JiMin szemszögéből*

Choa tántorgott ki TaeHyung szobájából és nekem jött.
-Ne haragudj! -szeppent meg.
-Choa tudod, hogy kedvellek meg minden, de JungKook a húgommal jár. Ha megbántsa, miattad, valamelyikőtök nem jól végzi -vetettem be komolyságom. Lehet nem gondoltam komolyan.
-Jó, JiMin. Nem tudom mivan azzal a csajjal, de állítsd le. Nem fogok tőle elvenni senkit. Nem kell nekem essen -mentegetőzött.
-Szólok neki, de te tartsd be amit mondtam -unottan elfordult tőlem. Gyorsan felhúzta torna cipőjét és rohant is.
Kookie végig nézett mindent. Látszik rajta, hogy valami nem oké és a húgomat használja erre fel.
-Megváltozott. Jó a segge -közben hátam mögül köhintettek. -Mióta állsz itt? -vakartam tarkómat.
-Hülye fasz -nevetett JungKook és leült.
-A tiéd jobb -vetettem be Jeninél a bociszemeket amiket imád. Ez most sem lett másképp.
-Megyek Choahoz -puszilt meg barátnőm, aztán kiment.
-Szóval igen. Jó a segge, a szája, teste -álmodozott Kook.
-Kérlek! Még egy ideig ne szakíts a Jiyeonnal. Ahogy ismerem ő is hamar rád un -legyintettem.

Choa szemszögéből*

Nyitva volt az ajtóm. Tegnap hol volt Hy? Ez a lány mindig elkeveredik valahová.
-Hol voltál? Mi van az arcoddal? -teliszájjal tette fel a kérdéseit.
-Tegnap valaki nem volt itthon, ezért képtelen voltam a Bangtannál aludni. -sóhajtottam -Jiyeon -adtam egyszerű választ.
-Beszéltél Kookieval? -kiabált fel.
-Csitu már! -csititgattam. -Beszéltem. Azt mondta még nincs itt az idő -puffogtam.
-Tipikus JungKook -beszélgetésünk Jeni törte meg. Ő is elkezdett kérdezősködni. Miért ilyen nagy cucc?
Neki is elmeséltem a dolgokat, majd a szobámba mentem. Álmos voltam.
Befeküdtem ágyamba, fejemre raktam a fülest és hamar elnyomott az álom.

Körülbelül két óra telhetett el.
Kinyitottam szemhéjam és valaki feküdt mellettem.
-Mit keresel itt? -fúrtam kómás fejem a párnába, majd megszerettem volna ölelni.
-Állj! Megtartsuk az egy méter távolságot -nézett rám komoly arccal.
-Hogy lehetsz ekkora barom? -közben felálltam és gyorsan átöltöztem. -Talán te így nem szenvedsz?
-Te jobban -ha alszol bármikor hozzád érhetek. -vigyorgott.
-Nem foglak beengedni. Ha nem vagy velem együtt akkor eszedbe se jusson, hogy velem alszol -vettem kezembe a telefonom. -Ott van a csajod.
-Pedig vagy te fogsz nálam aludni, vagy én itt -méregetett.
Nem válaszoltam. Ne fárasszon engem a hülyeségével.  Ránéztem és úgy szimplán elkapott a röhögés.
Laptopomat az ágyba vittem. Elindítottam egy filmet amit már régen megakartam nézni. Felhangosítottam.
JungKook is bekapcsolódott. Éreztem közelségét. Egyik tenyerem leraktam az  ágyra. Idő elteltével megfogta kezem. Összekulcsolta az övével. Vigyorogtam, mint egy vadalma. Szerencsére a hajam mindent eltakar. Kivette ölemből a számítógépet, aztán derekamra ült. Mosolyogva figyeltem.
-A medence övem elfog törni ha így folytatod -egyik kezemmel mutattam a testrészre. Sokáig fürkésztük egymás szemét. Arcomat megpuszilta én meg szorosan megöleltem.
-Megyek -mondta hallkan. Megakartam csókolni, de elhúzódott.
-Mész a barátnődhöz? Ez kurva nagy szemétség -durciztam be.
-Drágám, ilyen ez -vigyorgott.
-És őt megcsókolod igaz? Mikor fejezed be ezt?  -néztem rá kérdően.
-Te mentél el. Most már várj -kacsintott, majd kiment az ajtón. Lehuppantam az ágyra. Elkezdtem gondolkozni. Mintha még valami állna a háttérben. Aigoo! Mikor lesz már minden rendben?

A napomat a táncterembe töltöttem. Eljött velem HyAmi és Jeni is. Egyben  csajos nap is volt.
Egyszer-kétszer beálltak hozzám táncolni. Mindent eltudnak hülyéskedni.
-Sziasztok csajok! -jött be JiMin. -Ma feljössztök hozzánk? -gondolom ez nekem és Hynek szólt, mert Jeni ott lakik.
-Én is? -kérdően néztem rá.
-Öhm igen. Nyugalom! A húgomat leállítom. Így is elég bajt okozott. -úgy örültem. Lehet nem haragszanak annyira rám. Viszont borzalmas lesz végig néznem JungKookot és Jiyeont.
-Oké, megyünk -szólalt meg mellettem HyAmi. Igazából valamit kiszeretnék találni a csaj ellen. Nem verhetem meg, mert JiMin engem üt szét.

Még egy csomót beszélgettünk, aztán felmentünk a dormomba. Felvettem egy műszálas térdnadrágot, haspólóval.
Hajamat kifésültem.
-Szép vagy -borzolta össze hajszálaim Jeni.
-Erről nem szeretnétek leszokni? -nyavajogtam.
Lassan indultunk fel a fiúkhoz.
Jeni JiMinhez ment, Hy köszönt JungKookéknak, J-Hope a barátnőjével volt. Suga és V pedig bohóckodtak.
Hope bemutatta barátnőjét. Kedves, de mégis unszimpatikus. Zsebre raktam kezem és úgy ültem le. Kookie felé fordultam, majd vissza a pulthoz.
Jin jött oda hozzám.
-Bolondok háza -motyogta.
-Ez az -nevettem. -Nagyon haragszotok? -Nem a mi dolgunk. Nincs okunk rá. Nézz JungKookra és Jiyeonra. Szeretik egymást. Úgy nézki boldogak. Ez a hajó elúszott Choa! -ütögette meg hátam. Jin sok mindent elhisz, amit lát.
-Üvegezzünk -ordította be JiMin. Nem tudják megunni ezt a játékot. Leültem csendben az egyik sarokba és még közel is voltam az asztalhoz.
Rap-Monster kezdett és Kookiera jutott.
Felelt.
-Zavar, hogy itt van velünk Choa? -vigyorgott RapMon. A fiúra néztem.
-Hagyjuk már ezt a Choas dolgot. Levan zárva -nézett rám.
Eléggé unalmas volt a játék. Alig mert valaki. Végül rám érkezett a narancsleves üveg.
Én mertem. Remélem valami jó feladatot ad Suga. Mielőtt belekezdett volna, kopogtak.
Egyszerre ordítottak ki a fiúk. BamBam lépett be az ajtón. HyAmi kicsit vörös lett. Tetszene neki?
-Sziasztok skacok! Holnap este házibuli. Igazából Jackson születésnapja. Hét fele menjetek a város széli diszkóhoz. A pincében van egy elég jó hely -mosolygott. BamBam valahogy mindig vidám, ezért is szeretem.
-Ott leszünk -mondta Rap-Monster.
-Aigoo! Én megyek Busanba -nyavajgott Jiyeon.
-Isten velem van -mosolyogtam. JiMin és Suga felnevetett. Nem viccnek szántam. Megforgatta szemét a lány, majd JungKookot hívta el a szobába.
Utánuk néztem és elkapott a féltékenység.
-Miért nem teszel valamit? Enyhítsd meg a szívét -ütött vállba J-Hope.
-Míg vele van a csaj nem tudok semmit sem tenni -hajtottam le fejem, majd felálltam. -Jó éjt! Holnap találkozunk -mosolyogtam és kimentem. Erőt véve magamon elsétáltam a liftig. Gondolkodóba estem. Mit fogunk holnap ott csinálni? Remélem jó buli lesz.
Szobámba érve, ledobtam magam az ágyba és a plafont bámultam.
Aludni szerettem volna, de nem tudtam. Nem jött álom a szememre. Csak forgolódtam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése