2016. január 18., hétfő

1. évad: 9.fejezet







Choa szemszögéből*

A fiúk elhívtak az egyik gyors kajázdába.
JungKook hozzám se szól. Csalódottságot fejez ki tekintete.
Elkell csipnem a tökéletes pillanatot, hogy tudjak vele beszélni.
Közben megismerkedtem JiMin barátnőjével. Örülök nekik. Nagyon cukik. A lány kedves, közvetlen. Nagyon sokat beszélgettünk, ha már Hy TaeHyunggal foglalkozott.
Kookie elment mosdóba. Vártam egy kicsit és utánna mentem. Megvártam kint.
Kijött és rám nézett jó hosszasan.
-Mi a baj? -fogtam meg csuklóját.
-Sajnálom. -húzott magához. Olyan jó volt újra mellette lenni. Hiányzott. Nem akartam, hogy ez a pillanat pocsékba menjen, így meg se szólaltam.
-Hiányoztál JungKook! Lehet egy nap volt, de akkor is. Egy évnek tűnt. -néztem csillogó szemeibe.
Közelebb hajolt, íriszeim fürkészte. Egy levegő vételnyi távolság volt köztünk. Szívverésem kétszázra növelkedett, majd' kiugrott helyéről. Kezével támaszkodott a falnak. Álltam megdermedve, semmit tevően. Miért kell bámulnia? Mit tesz velem megint? Ajkai közeledni kezdtek.
Mellettünk valaki köhintett.
JungKook ellépett én meg lefagytam. Majdnem csókolóztunk. Többet érzek, mint barátság ez nem kétség, de hamar rám unna. Én meg ilyen kapcsolatot nem akarok.
-Choa csörgött a telefonod. -nyújtotta át NamJoon a készüléket.
Szemem sarkából láttam ahogy JungKook megforgatta szemét.
-De már megyek is! -intett és elment.

Otthon*

TaeHyung és JungKook hozzánk jött a többi fiú meg haza.
-Aztán ne hangosan. -nevettem HyAmira és V-re. Annyira jó cseszegetni ezzel őket. Tudom, hogy még nem akarja Hy, és TaeHyung meg vár. Tök vicces.
JungKookkal úgy csinálunk, mintha semmi se történt volna, pedig mindketten akarunk erről beszélni, de nem merünk. Lehet jobb is. Nem szeretném, hogy ez a jó barátság el vesszen.
Felmentünk a szobámba.
-Nagyon aranyos JiMin barátnője. Megkedveltem. Jól jár JiMinnel. -kotortam a pizsamámért.
-Hüh? -nézett rám bambán.
-Semmi. -ültem le mellé. Miótta énekeltünk ketten, egy csomót gondoltam arra, hogy jelenkezni kéne egy céghez. És szerintem meg is fogom lépni.
-Érdemes lenne jelentkeznem valamelyik Entertainmenthez? -fürkésztem a földet.
-Ez milyen kérdés? Hát még szép! -pattant fel.
-De csak egy feltétellel. -mutattam rá. -Ha te is megteszed ezt a lépést.
-Ezt át kell gondolnom. De figyelj már. Rap-Monster, Suga, J-Hope jól rappel. Gyerek korukótta nagy álmuk és nagyon felnéznek minden idolra. És még talán én is tudok kicsit. JiMinnek gyönyörű, cuki hangja van. Igaz van rajta mit csiszolni, de egy-két év gyakorlással remek lenne. Jinnek egyszerű hangja van még is hangzatos. V-nek meg elképesztő magas. Hármójukból nagyon jó vocal lenne. Ez így egy összetartó banda lenne az biztos. És te a gyönyörű, fülbemászó hangoddal indithatnál szólót. -lehelt tenyerébe. Nem is olyan buta, mint amilyennek tartsa magát. Ez rendkívül egy remek ötlet. Ha ez mind igaz amit elmondott nagyon sok esélyük van. JungKook hangjával szerintem mindent tarolni fognak. Ő is kezdhetne nyugodtan szólót.
-Beszéld meg velük. -adtam kezébe telefonom. -Utánna nézek, hogy mit/hogyan.
-Rendben! -kiment a folyosóra én addig bekapcsoltam a piros Asus laptopom.
Annyira jó lenne. Keresnék is és egy csomó ember megismerne.
-Azt mondta NamJoon reggel át jönnek és megbeszéljük. Ha Suga addigra hazakóborol. -vakarta meg tarkóját.
Oda mentem hozzá és megöleltem. Illata már ismerős volt.
Este lefeküdtünk és a BigHit-et találtuk a legalkalmasabbnak.

JungKook szemszögéből*

Nem tudom hova rakni, hogy hagyta volna megcsókoljam. Nem tolt el, még hagyta is magát.
Úgy tesz, mintha semmi se történt volna. Pedig ez engem nem hagy nyugodni.
És mikor utánnam jött. A szívem a fellegekbe járt.
Persze, annak a rohadt telefonnak csörögnie kellett.

Lakásba*

Aztán ne hangosan. -nevetett HyAmira és V-re. A humor érzéke valami rettenhetetlen köcsögös.
Felmentünk a szobájába.
-Nagyon aranyos JiMin barátnője. Megkedveltem. Jól jár JiMinnel. -mi az, hogy JiMin? Most remélem, hogy csak kötekedett.
-Hüh? -néztem rá, mint valami értelmi fogyatékos.
-Semmi. -huppant le mellém.
-Érdemes lenne jelentkeznem valamelyik Entertainmenthez? -bámulta a padlót.
-Ez milyen kérdés? Hát még szép! -ugrottam fel, mint mikor valaki díjat nyer.
-De csak egy feltétellel. -döfte mellkasomba mutató ujját. -Ha te is megteszed ezt a lépést.
-Ezt át kell gondolnom. De figyelj már. Rap-Monster, Suga, J-Hope jól rappel. Gyerek korukótta nagy álmuk és nagyon felnéznek. minden idolra. És még talán én is tudok kicsit. JiMinnek gyönyörű, cuki hangja van. Igaz van rajta mit csiszolni, de egy-két év gyakorlással remek lenne. Jinnek egyszerű hangja van még is hangzatos. V-nek meg elképesztő magas. Hármójukból nagyon jó vocal lenne. Ez így egy összetartó banda lenne az biztos. És te a gyönyörű, fülbemászó hangoddal indithatnál szólót. -leheltem tenyerembe, közbe kifújtam a bent tartott levegőt.
-Beszéld meg velük. -adta kezembe arany színű iphone-ját. -Utánna nézek, hogy mit/hogyan.
-Rendben! -kimentem a folyosóra, tárcsáztam Rap-Mon. számát.

"-Cső! -köszöntem bele.
 -Szevasz! Mi van? -szerintem felkeltettem, mert nagyon álmoskás volt a hangja.
 -Ez az őrült lány kitalálta, hogy jelentkezzünk gyakornoknak és szerintem teljesen alkalmasak lennénk.
 -Végre mondott valami értelmeset. Holnap reggel elmegyünk ha YoonGi haza talál. -lecsapta a telefont. Ez az! Szóval benne lennének."

-Azt mondta NamJoon reggel át jönnek és megbeszéljük. Ha Suga addigra hazakóborol. -vakartam meg tarkóm.
Felállt és óvatos léptekkel megölelt.Magamhoz szorítottam jó erősen. Annyira kínoz. Napról-napra egyre nehezebb.

Lefeküdtünk és a BigHit-et találtuk a legalkalmasabb cégnek.
Fél óra múlva, mellkasomon fekve el is aludt.
Szuszogása meztelen felső testem csiklandozta. Olyan édesen alszik.
Én nem tudtam el aludni még egy óra múlva se. Fejemben a sok gondolat nem hagyott.
Tuti nem tudja mit csinál, mert már szinte teljes testével rajtam van. Kicsi JungKooknak ez éppen, nem kellemes. Kicsit elhúzódtam tőle, mikor bejött HyAmi aki mosolygott egyet.
-Olyan cukik lennétek. -ült le a földre. Gondolom most jön egy sor lelkizés.
-Ott van sajnos a feltételes mód. -simítottam meg az alvó lány arcát. -V? -tereltem el ezt a témát.
-Be aludt. Szerinted tényleg szeret? -reménykedő arccal nézett rám.
-Igen, ez száz százalék. -próbáltam nyugtatni. -Most látom hat év alatt ennyire szerelmesnek.
-Tudod mennyire örülök, hogy összehozott vele a sors? Érted loholtam fél évig, miközbe hamarabb is észbe kaphattam volna. -ezt amúgy tudtam, hogy szerelmes volt belém. Gyönyörű, kedves lány, de akkor se az esetem.
-Elhiszem. Látszik rajtatok. Ti egy példák vagytok arra milyen a tökéletes párkapcsolat.
-Köszönöm. -egy kis tartós csend uralkodott a szobába. -De igaz tudod, hogy ez a lány még nem is nagyon sokszor csókolózott?
-Igen, tudom. És azt is, hogy még szűz. -néztem az említettre. -Majd én megtanítom. -haraptam ajkaimra.
-Te hülye! -csapott kezemre. -Csak óvatosan, mert repülsz. -állt fel.
-Nem vagyok hülye. -vágtam rá.
-Jó, jó. Aludj. Good Night! -húzta be halkan az ajtót.

Choa szemszögéből*

Este Kook melkasán aludtam el, és ott is  keltem fel. Általába az ágy szélén kötök ki, vagy a földön. Kivételesen nem.
Felkaptam köntösöm, és a párduc mintás mamuszom. Araszoltam le a konyhába ahonnan rettentő jó illat jött.
Hy már toppon volt, közben szegény V támasztott fejjel aludt az asztalon.
Hátulról átkaroltam barátnőmet aki palacsintát sütött. Tudja ám, mit szeretek.
Gyorsan megreggeliztem Amival.
 Tae még mindig aludt, JungKookkal együtt.
Elmentem fürdőbe, letusolni.
Egy csipkés hátuljú póló és egy rövidnadrág volt a mai szettem.
Alvótársam már nem volt a hálószobába ami azt jelenti, hogy lent kajál.
Rendet raktam és már csengettek is.
Mire leértem már az egész bagáns elterült a kanapén.
JungKook elecsetelte nekik miről is van, szó én addig ismerkedtem Jenivel.

A cégnél kemény egy év gyakornoki idő van és holnap után lehetne jelentkezni.
A fiúk egésznap itt voltak meg írni egy dalt. Tényleg jól nyomják.
Nekem fogalmam sincs, hogy én mit fogok énekelni. Írni egyáltalán nem tudok.
Idegesen doboltam a körmömmel.
-Mivan veled? -állt elém Kookie.
-Nem tudom mit énekeljek. Írni meg egyáltalán nem tudok. -néztem rá segítség kérő fejjel.
-Nekem van egy dalom amit nem rég írtam. Ha gondolod odaadom. De nem mond senkinek, hogy az enyém.
-Úristen, életet mentettél. -nyomtam arcára egy puszit.

TaeHyung szemszögéből*

Én el sem tudom hinni, hogy milyen lépést fogunk megtenni. Már csak az kell, hogy felvegyenek.
A nagy baj az, hogy kevesebbet lehetek majd a barátnőmmel, de szerintem olyan lesz mintha ott lakna. Nem fogom elengedni magam mellől.
A nap végére megírtuk az első közös zenénket. 'I need U' a címe és teljesen leír mindent. Már csak azt sajnálom, hogy Suga, J-Hope, Jin, Rap-Monster érzés nélkül éneklik. Kéne már nekik is csaj.

JiMin szemszögéből*

Szerelmes lettem. Alig két napja ismerem ezt a lányt,  de számomra tökéletes. Nagyon őszinte velem ahogy én is vele. Mindent megoszt. És nagyon kedveli Choat.
Végre kész lett a zene. Elfáradtam. Már csak aludni akarok.
Elköszöntünk, Choatól és HyAmitól aztán jöttünk haza.
Megkönnyebbüléssel dőltem be az ágyba.
Mellém feküdt Jeni, és heves csók csatába kezdtünk.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése